понеделник, 29 септември 2014 г.

Примерна стратегия

Ако някой следи редовно писанията в този блог, сигурно е забелязал, че напоследък съм се съсредоточил почти изцяло върху Price Action и почти съм зарязал вълните. Това не е съвсем така, продължавам да си изследвам Elliott waves, но практически рядко ги ползвам в последно време. Още по-конкретно, и сделките ми, и това, което пиша тук, ако може да се обобщи в някаква форекс стратегия, се характеризира със следните особености:
Валута: EURUSD;
Chart: 5 min
Време: от 8:30 сутринта  до 15:00 часа българско време;
Метод: PA, подкрепи, съпротиви, тренд линии, фалшиви пробиви, Фибоначи;

Няма да се спирам подробно на начините на работа, понеже в предишни публикации съм давал много детайлни описания с примери от практиката и конкретни сделки. Там са разгледани и възможните различни развития. Публикациите по темата са от 04.07.2014, 07.07.2014, 29.08.2014

Само накратко ще припомня: в нощните часове (азиатската сесия) цената започва да се движи в тесен рейндж, от който излиза обикновено около 9-10 часа сутринта. Тогава е моментът за сделки според конкретното развитие. 5мин. графика, обикновено с много малък стоп, което позволява да се компенсира евентуална изненада. Лично аз съм много доволен от този начин на работа. Простичък е, с голяма степен на повтаряемост, с малък риск, с бързо достигане на целите (или на стоповете ;-)...)