четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Защо не пиша?

Ако някой следи този блог, е забелязал, че понякога, за дълги периоди от време, не пиша нищо тук. Може би дължа обяснение за това. Ако някой реши, че това не го интересува, просто да не чете по-надолу.
Истината е, че всъщност професионалната ми област е доста далече от форекса. А освен това, се занимавам и с други неща, които също изискват време и внимание. Мнозина от успешните трейдъри по света твърдят, че успех в тази дейност би имал само човек, който го прави професионално, и това му е работата. Занаят като всеки друг. Хоби играчите са обречени на неуспех, и трябва да го правят само ако имат пари за губене.
До голяма степен съм съгласен с тази теория, но пък и всеки има право да се интересува от каквото си иска. Поради това съм се опитал да направя нещо оптимално. Когато имам достатъчно време, се отдавам на форекса, тогава и пиша в този блог. Когато съм зает със сериозен проект в друга насока, изоставям напълно търговията, съответно и блога. За което моля да ме извините! 
Успех на всички!